Brueggen Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
W związku z uruchomieniem nowych linii produkcyjnych poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Specjalista/tka ds. Administracji
Lokalizacja: Celejów (gmina Wilga, powiat garwoliński, mazowieckie)
Główne obowiązki:
- Koordynacja działań administracyjno-organizacyjnych wspierających codzienne funkcjonowanie biura.
- Zarządzanie flotą samochodową.
- Zarządzanie przestrzenią biura oraz dbanie o wizerunek biura
- Zakupy wyposażenia biura oraz nadzorowanie budżetu.
- Rozliczanie faktur.
- Organizowanie spotkań, podróży.
- Wzmacnianie kultury organizacyjnej i wartości firmowych poprzez rekomendowanie i organizowanie inicjatyw dla pracowników.
- Kreowanie pomysłów oraz organizacja eventów firmowych.
- Prowadzenie komunikacji wewnętrznej.
- Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Kreatywność, umiejętność generowania nowych pomysłów i inicjatyw.
- Komunikatywność, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Zdolności organizacyjne i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Profesjonalizm i samodzielność w działaniu.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
- Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, oraz inne benefity pozapłacowe.
Więcej ofert na stronie: www.brueggen.com.pl w zakładce PRACA
Aplikuj online lub wyślij CV z nazwą stanowiska na adres e-mail.