(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Tu dodasz ogłoszenie

Wyszukiwarka ogłoszeń

Asystent/-ka ds. Administracji Logistycznej

Dodaj do ulubionych
Kontakt Kontakt: tel: 722 221 182, email: hr@brueggen.com
Dodane 2024-03-20 07:44:12

Opis

Brueggen Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
W związku z uruchomieniem nowych linii produkcyjnych poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Asystent/-ka ds. Administracji Logistycznej

Zakres obowiązków:

  • Profesjonalne reprezentowanie Firmy w bezpośrednich i pośrednich kontaktach z partnerami biznesowymi.
  • Prawidłowe księgowanie dokumentów w systemie SAP.
  • Przygotowanie prawidłowej dokumentacji wywozowej.
  • Przygotowanie prawidłowej dokumentacji przyjęcia wyrobów do magazynu.
  • Współpraca z magazynami zewnętrznymi Firmy, co-packerami, operatorami logistycznymi.
  • Prawidłowe wystawianie dokumentów magazynowych.
  • Obsługa systemów awizacyjnych i transportowych.
  • Prowadzenie ewidencji magazynowej.
  • Zarządzanie codziennymi operacjami przyjmowania / wydawania palet euro / CHEP / LPR, raportowanie.
  • Archiwizacja dokumentów magazynowych.
  • Aktywna współpraca z działem magazynu, wsparcie operacyjne,  celem usprawnienia codziennych procesów operacyjnych działu.
  • Zarządzanie raportami dotyczącymi codziennych operacji w dziale Logistyki.
  • Planowanie transportów w optymalnym dla Firmy wymiarze kosztowym i operacyjnym.
  • Przygotowywanie codziennych zleceń transportowych, obsługa przewoźników realizujących serwis dla Firmy. Nadzór nad jakością realizowanego serwisu.
  • Codzienny kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu optymalnej obsługi Klienta.
  • Aktywny udział w spotkaniach operacyjnych działu, inicjatywa, rekomendowanie rozwiązań, wpływ na ciągły proces optymalizacji procesów i kosztów.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość środowiska MS Office.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji.
  • Odporność na stres.
  • Otwartość.
  • Skrupulatność.
  • Gotowość do pracy zmianowej pn.-pt. 06:00-14:00, 14:00-22:00

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
  • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe.

 

Więcej ofert na stronie: www.brueggen.com.pl w zakładce PRACA

Aplikuj online lub wyślij CV z nazwą stanowiska na adres e-mail.

 

Kontakt: tel: 722 221 182, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 44729
Wyświetlony: 46
Wygasa: 2024-04-19 06:44:12

Tu dodasz ogłoszenie

Ogłoszenia specjalne

Wyszukiwarka ogłoszeń

Joomla! Hosting from